Prekių pirkimo–pardavimo taisyklės

Dėmesio!!! Šaltuoju metų laiku prašome siuntą iš paštomato atsiimti TĄ PAČIĄ DIENĄ, gavus SMS pranešimą iš vežėjo.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Elektroninės parduotuvės https://nanogo.lt taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui – UAB „NANO GO“ (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pakeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje.

2. Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymas

2.1. Pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis Taisyklėmis.

3. Pardavėjo teisės

3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

3.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.

4. Pardavėjo įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurių veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.

4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo–pardavimo Taisyklės.

4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių, jis turi teisę nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, iš anksto informavęs Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.

4.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2 punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

4.5. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui – atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.

5. Pirkėjo teisės

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo–pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.

5.3. 5.2 punkte aptarta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jei prekė nebuvo sugadinta ar iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.

6. Pirkėjo įsipareigojimai

6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.

6.2. Jeigu Pirkėjas prekių pristatymo metu be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.

6.3. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju ar siuntą pristatančiu asmeniu patikrinti siuntos ir prekių būklę.

6.4. Naudodamasis elektronine parduotuve Pirkėjas patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo–pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

7. Prekių kainos

7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais ir su PVM. Patvirtinus užsakymą, prie bendros prekių sumos pridedamas pristatymo mokestis (jei taikoma).

7.2. Įmonė gali suteikti nuolaidos kodą / kuponą. Nuolaidos kodas – išskirtinis raidžių ir (ar) skaičių derinys, leidžiantis įsigyti prekes https://nanogo.lt el. parduotuvėje su nuolaida. Kiekvienas kodas gali suteikti skirtingo dydžio nuolaidas, galiotinas visam ar daliai asortimento, turėti skirtingą galiojimo laiką ir kitas taikymo sąlygas. Tam tikrais atvejais, krepšelio sumai nepasiekus mažiausios 20 € sumos, nuolaidos kodas gali negalioti. Nuolaidos kodas negalioja prekėms, pažymėtoms „Akcija“, „Išpardavimas“. Nuolaidos kodą galima gauti UAB „NANO GO“ ar partnerių rengiamų akcijų metu.

Nuolaidos kodo pritaikymas: įsidėkite prekes į krepšelį, atsidarykite krepšelio puslapį ir įveskite kodą į lauką „Nuolaidos kodas“, tuomet paspauskite „Pritaikyti“. Nuolaidos kodai nesumuojami – vieno pirkimo metu galima panaudoti tik vieną kodą.

8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas

8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka prekes ir įsideda jas į pirkinių krepšelį. Suformavęs krepšelį, Pirkėjas suveda duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefono numerį (privalomai +370 formatu) bei papildomą informaciją, svarbią pristatymui. Pirkėjas iš vežėjų sąrašo pasirenka siuntos gabenimo būdą. Jei siunta siunčiama į paštomatą / atsiėmimo punktą – nurodo vežėją ir paštomatą. Pirkėjas patvirtina, jog susipažino su šiomis Taisyklėmis, ir pateikia užsakymą.

8.2. Atsiskaityti galima naudojantis visų Lietuvoje registruotų bankų elektronine bankininkyste bei „Visa“ / „MasterCard“ kortelėmis. Atsiskaitymai galimi eurais. Mokėjimai apdorojami per Montonio, Stripe, MakeCommerce.lt (MakeCommerce.ee), Paysera.lt, PayPal platformas – pagal Pirkėjo pasirinkimą.

8.3. Nepavykus sumokėti automatiniu būdu, susisiekite tel. +370 618 46400 arba el. paštu ng7@nanogo.lt. Išsiųsime saugią tiesioginę mokėjimo nuorodą (pvz., https://payment.maksekeskus.ee/pay/…) pagal jūsų krepšelį ir PVM sąskaitą-faktūrą. Apmokėjimas bankiniu pavedimu: Gavėjas – NANO GO, UAB; Bankas – UAB Paysera LT; Sąskaita – LT38 3500 0100 0447 4832. Prieš apmokant patikrinkite, ar visi mokėjimo duomenys teisingi.

8.4. Apmokėjimas grynaisiais arba kortele pristatymo metu (COD, kurjeriui ar paštomate) galimas tik iš anksto susitarus telefonu +370 618 46400. Taikomi papildomi vežėjo mokesčiai už lėšų surinkimą.

9. Prekių pristatymas

9.1. Pirkėjas privalo nurodyti tikslų pristatymo adresą arba pasirinkti paštomatą ir pateikti siuntos gavėjo telefono numerį.

Telefono numerio formatas: +3706xxxxxxx arba 06xxxxxxx. 86xxxxxxx – NEGALIOJA.
Nurodžius neteisingą ar netinkamo formato numerį, siunta gali nepasiekti Pirkėjo. UAB „NANO GO“ neatsako už nepristatytas siuntas ir kitus nuostolius, kilusius dėl klaidingai nurodytų kontaktinių duomenų ar pristatymo adreso.

9.2. Prekės pristatomos į „Venipak“, „Omniva“, „Unisend / LP Express“ paštomatus arba per kurjerius – pagal Pirkėjo pasirinkimą.

9.3. Perkant už 50 € ir daugiau, pristatymas į „Venipak“ ir „Unisend / LP Express“ paštomatus – nemokamas**. Kai krepšelio suma viršija 50 € (be siuntimo mokesčio), krepšelio puslapyje rodomas tik „Pristatymas į Venipak arba Unisend / LP Express“ pasirinkimas – siuntimo kaina nerodoma.

9.4. Pardavėjas pasilieka teisę pakeisti Pirkėjo pasirinkto vežėjo paslaugas pristatymui į Pirkėjo nurodytą paštomatą. Dėl techninių kliūčių vežėjas gali pristatyti į kitą artimiausią paštomatą.

9.5. Pirkėjas privalo prekes priimti pats. Jeigu Pirkėjas negali priimti prekių, bet jos pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, pretenzijos dėl pristatymo netinkamam asmeniui nepriimamos.

9.6. Pardavėjas išsiunčia prekes per 1–2 darbo dienas, pagal Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą.

9.7. Pirkėjui per vežėjo nustatytą saugojimo terminą neatsiėmus siuntos iš paštomato / terminalo dėl savo kaltės, siunta grąžinama Pardavėjui, o tai laikoma įvykdyta pirkimo–pardavimo sutartimi. Pakartotinis išsiuntimas galimas susitarus: Pirkėjas apmoka grąžinimo Pardavėjui (kurjerio) ir pakartotinio siuntimo išlaidas (siuntimo būdą pasirenka Pirkėjas). Vežėjų taisyklės: Omniva, LP Express / Unisend, Venipak.

9.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už terminų pažeidimą, jei prekės nepateikiamos ar pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės (pvz., neteisingi kontaktiniai ar pristatymo duomenys) arba dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo valios.

9.9. Pardavėjas neatsako už nepristatytas prekes, jei pirkimo metu Pirkėjas neteisingai nurodė pristatymo adresą arba telefono numerį.

9.10. Pardavėjas supakuoja ir išsiunčia prekes pagal vežėjų reikalavimus, todėl neatsako už nepristatytas ar pažeistas prekes dėl vežėjo kaltės.

9.11. Visų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Dėl monitoriaus ypatybių reali prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali skirtis nuo matomų ekrane.

9.12. Prekių išvaizda, pakavimas, etiketė gali skirtis nuo elektroninėje parduotuvėje pateiktų nuotraukų – priklausomai nuo gamybos partijos.

9.13. Prekių spalva ar kvapas gali skirtis nuo aprašymų – priklausomai nuo gamybos partijos.

9.14. Pirkėjui atsisakius pirkimo–pardavimo sutarties, grąžinamos visos sumokėtos sumos, įskaitant pristatymo išlaidas, kol prekė dar nėra išsiųsta.

9.15. Siuntų siuntimas kurjeriu arba į paštomatus Neringos sav. (Nida, Juodkrantė, Smiltynė), kurių pašto kodai nuo 93100 iki 93130, – TIK SU LP EXPRESS / UNISEND.

10. Prekių grąžinimas

10.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo. Nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, jos keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

10.2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

10.2.1. Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (netaikoma nekokybiškoms prekėms);
10.2.2. Prekė turi būti nesugadinta;
10.2.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuluptos apsauginės plėvelės ir kt.) – netaikoma nekokybiškoms prekėms;
10.2.4. Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią Pirkėjas gavo (netaikoma nekokybiškoms prekėms);
10.2.5. Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas;
10.2.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinimo, jei nesilaikyta sąlygų;
10.2.7. Grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 dienų nuo prekių gavimo (nekokybiškoms prekėms – per įstatyminį garantinį terminą).

10.3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi.

10.4. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes pinigai (atskaičiavus siuntimo mokesčius, jei buvo) grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui, nebent susitariama kitaip.

11. Prekių pakavimas

11.1. Siekiant tausoti gamtos išteklius, UAB „NANO GO“ siuntų pakavimui ir tarpams užpildyti gali naudoti antrines pakuotes ir kitas jau naudotas medžiagas.

12. Baigiamosios nuostatos

12.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

12.2. Taisyklėms ir Šalių santykiams taikomi ir jie aiškinami pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

12.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

12.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų vykdymo, jei to neįmanoma atlikti dėl nenumatytų ir nuo Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (force majeure).

** Negalioja užsakant prekes didmenine kaina.

Redakcijos data: 2024-11-08